Thursday, June 5, 2008

အလင္းေရာင္ကိုေတြ႕ရွိျခင္း

ကြ်န္ေတာ္စိတ္ညစ္ေနတုန္း အင္တာနက္ေပၚမွာ ဟိုေလွ်ာက္ႀကည့္ ဒီေလွ်ာက္ႀကည့္နဲ႔ Google
မွာေလွ်ာက္ရွာရင္း အရမ္းစိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတဲ့ ဆိုဒ္ႏွစ္ခုေတြ႕တယ္ဗ်။

ပထမဆံုး ေရာက္သြားတာက Mysteryzillion ဆိုတဲ့ ဖိုရမ္ဗ်။ အဲဒီမွာေတာ့ နည္းပညာနဲ႕ပတ္သက္ၿပီးအစံုပဲဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္သြားေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္သြားတယ္ ကိုယ္မသိတဲ့အေႀကာင္းအရာေတြအမ်ားႀကီးပဲဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ Rapidshare ကေဒါင္းလုပ္ လုပ္လို႕မရတဲ့ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ေတာ့ လိုခ်င္တဲ့ လင့္ခ္သာေပးလိုက္ သူတို႕တၿခားလင့္ခ္နဲ႕ ေဒါင္းလုပ္လင့္ခ္ ထပ္ေပးလိုက္မယ္။ ကိုယ္မသိတဲ့အေႀကာင္းအရာဆိုလဲေမးသာေမးလိုက္ ၿပန္ေၿဖေပးမဲ့လူေတြကအဆင္သင့္ပဲဗ်။ အခ်ိန္မ်ားရရင္ ကြ်န္ေတာ္အစ္ကို ၊ အစ္မ ၊ ညီ ႏွင့္ ညီမ မ်ားသြားေရာက္ေလ့လာရန္တိုက္တြန္းလိုက္တယ္ဗ်ာ။

ေနာက္ထပ္ေတြ႕တဲ့ဆိုဒ္ေလးကိုေၿပာၿပရရင္ ဆိုဒ္နာမည္ေလးက နာမည္နဲ႔လိုက္ေအာင္ ေႏြးေထြးတဲ့ဆိုဒ္ေလးဗ် ၿမန္မာမိသားစု လို႕နာမည္ရပါတယ္။ အဲဒီဖိုရမ္ေလးကိုလဲ ဟိုရွာဒီရွာ နဲ႕ေတြ႕သြားတယ္ဗ်။ ပထမ Mysteryzillion ကိုသြားႀကည့္ထားတယ္ဆိုေတာ့ ေနာက္ထပ္ဖိုရမ္ တစ္ခုေတြ႕ေတာ့ ၀င္ႀကည့္ဦးမွဆိုၿပီ အေကာင့္လုပ္ၿပီး၀င္ ႀကည့္လိုက္တယ္။ ဒီဖိုရမ္မွာလဲ အစံုပဲဗ်။ ဒီဖိုရမ္မွာ နည္းပညာပိုင္းေရာ ဂိမ္းေတြေရာ ရုပ္ရွင္ေတြေရာ အစံုပဲဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ အစံုမႀကည့္ရေသးဘူး။ ေတာ္ေတာ္စံုတာေတာ့သိတယ္။ ၿပီးေတာ့ နာမည္နဲ႔လိုက္ေအာင္ အရမ္းေႏြးေထြးႀကတယ္။ ေပ်ာ္ဖို႔လဲအရမ္းေကာင္တယ္။ ဒီမွာေႏြးေထြးတယ္လို႔ေၿပာလို႔ Mysteryzillion မွာမေႏြးေထြးဘူးမထင္နဲ႔ေနာ္။ အဲဒီမွာလဲအရမ္းေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ေနာက္ဆံုးေၿပာခ်င္တာကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္အဲဒီ ဖိုရမ္ေလး ၂ခုကိုႀကည့္ၿပီး စိတ္ညစ္တာေတြေတာ္ေတာ္ေပ်ာက္သြားပါတယ္။ ဒါေႀကာင့္ ကြ်န္ေတာ္မႀကာခင္ အခ်ိန္အတြင္းမွာ ပိုစ္ေတြတင္ေတာ့ပါမယ္။ အရင္လိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ပိုစ္မတင္ႏိုင္ ေလာက္ေတာ့ဘူးထင္တယ္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ကအတတ္ႏိုင္ဆံုး ႀကိဳးစားသြားပါမယ္ဗ်ာ။ ၿပီးေတာ့ အထက္မွာေဖာ္ၿပထားတဲ့ ဖိုရမ္ ၂ခု ကိုအရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ။

4 comments:

Unknown said...

အဲလိုလုပ္ပါအစ္ကိုရယ္ ေမွ်ာ္ရတာ လည္ပင္းလည္းရွည္လွၿပီ။ :P

လင်းထက် said...

သိလာတဲ့ နည္းပညာေလးေတြလဲ ေဝမွ်ပါအံုးေနာ္..။

Unknown said...

ေၿပာတဲ့ ၀က္ဆိုဒ္ေတြ ေ၀့လိုက္အံုးမယ္။

ပလူးတာရဲ႕အ႐ူးလြယ္အိတ္ said...

Ths 4 ur come back

ႏိုင္ငံတကာ အခ်ိန္မ်ား