Thursday, May 15, 2008

ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ေသာ ဘေလာခ္ေမာင္ႏွစ္မ မ်ားႏွင့္ ခဏတာခြဲခြာၿခင္း

ကြ်န္ေတာ္ ညမီးအိမ္ ဘေလာခ္ကို ခဏနားေႀကာင္းေၿပာခ်င္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တခုေတာ့ေၿပာခဲ့ခ်င္တယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ့္စီေဗာက္စ္မွာ lility ဆိုတဲ့ လူတစ္ေယာက္ေရးသြားတယ္။ ဘာလဲဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္မုန္တိုင္းပံုမတင္လို႔ အစိုးရလက္ကိုင္ဒုတ္ထင္တယ္တဲ့။ ကြ်န္ေတာ္ေၿပာခ်င္တယ္ဗ်။ အခုကြ်န္ေတာ္ရန္ကုန္မွာေနထိုင္ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာကြ်န္ေတာ္ဘယ္ကမီးနဲ႔ပိုစ္တင္ရမွာလဲ။ မီးမလာလို႔ကြ်န္ေတာ္ပိုစ္မတင္ၿဖစ္ဘူးဗ်ာ။ အဲဒါကြ်န္ေတာ္မွားလား။ အခုကြ်န္ေတာ္စိတ္ေတြညစ္ေနတယ္ဗ်ာ။ မုန္တိုင္းကိစၥေႀကာင့္ေရာ။ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာေႀကာင့္ေရာ။ ကြ်န္ေတာ္ဘေလာခ္ခဏနားပါမယ္။ ဘယ္ေလာက္ႀကာမယ္ဆိုတာေတာ့အတိအက်မေၿပာတတ္ဘူးဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္ဆံုးေၿပာခ်င္တာကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ဟာအစိုးရလက္ကိုင္ဒုတ္လဲမဟုတ္ဘူး။ ဘယ္သူလက္ကိုင္ဒုတ္မွလဲမဟုတ္ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ကြ်န္ေတာ့္ကိုယ္ပိုင္လြတ္လပ္ခြင့္နဲ႔ေနထိုင္ေနတဲ့ သာမန္လူသားတစ္ေယာက္ပါ။ ၿပီးေတာ့ ေနာက္တခုေၿပာခ်င္တာကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ကိုယ္ပိုင္ဘေလာခ္ေလးမွာ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ႀကိဳက္ ကြ်န္ေတာ္တင္ခ်င္တာတင္ခြင့္ရွိတယ္လို႔ထင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္စာမွာအမွားပါခဲ့ရင္ခြင့္လြတ္ႀကပါ။

အားလံုးကိုခင္မင္ေလးစားလ်က္

ညမီးအိမ္

16 comments:

လင်းထက် said...

သြားလိုက္ငါ့ညီ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ နားလိုက္ပါ တေန႕ညီ အားျပည့္တဲ့အခ်ိန္ေတာ့ ျပန္ဆံုၾကမွာပါ။

Anonymous said...

ညီေလးေရ့ စိတ္ထဲထားမေနပါနဲ ့ ဘာမွမဟုတ္ဘူးလို ့ပဲ သေဘာထားလိုူက္ပါကြာ စိတ္ညစ္ေနတယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ခဏ နားလိုက္ေပါ့ မၾကာခင္ျပန္လာမယ္လို ့ ထင္ပါတယ္ အဆင္ေျပပါေစကြာ း)

Anonymous said...

အခုမွ မခင္ႏွင္း က ကိုစိုးထက္ႀကီးဆီ မွာ Comm;
ေပးခဲ့လို ့သိရတာ.စိတ္မေကာင္းပါဘူး...ညီ.
ကိုယ့္ ဆီပံုးေလး ထဲ ညီေလး စေရးသြားတာ ဘယ္ေမ့ပါ့
မလဲ..ျဖစ္ႏိုင္ရင္ေတာ့ ျပန္တက္ခဲ့ပါ.

“ နတ္” ႀကီးေျပာသလို “ေကာင္းကင္ေမာ့ တံေတြးေထြးေနတဲ့ သူေတြအတြက္”
ေနရာကက်ဥ္းက်ဥ္းေလးဘဲ က်န္ေတာ့တယ္.ငါ့ညီ..
သူ ့ဟာသူေရြးသြားတာေနာ္..

ကိုယ္ပိုင္ Blog ကို မိမိစိတ္ၾကိဳက္ဖန္တီးခြင့္ ညီ့မွာအျပည့္ ရွိတာေပါ့....အဲ
လြတ္လပ္စြာ လည္းသေဘာထား ကြဲလြဲ ခြင့္လည္း လူတိုင္းမွာရွိတယ္..ညီ.

အားလံုးကလည္းေမွ်ာ္လင့္ေနၾကတယ္. အဆင္ေျပေခ်ာ
ေမြ ့ပါေစဗ်ာ.။

စိုးထက္ - Soe Htet ! said...

ကၽြန္ေတာ္လည္း ကြန္မန္႕မွာ ေတြ႕မွ ေဆာရီး ဗ်ာ .. မျဖစ္သင့္ တာေတြ ... တစ္ကယ္ စိတ္မေကာင္း ပါဘူး :)

စိုးထက္ - Soe Htet ! said...

အားလံုး အဆင္ေျပ ခ်မ္းေျမ႕ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ :)

ရႊန္းမီ said...

ခုမွ ေရာက္တယ္..
နားလို႔ အားျပည့္ရင္ ျပန္လာေပါ့.. အဆင္ေျပ ရႊင္လန္းပါေစ..
မေရာက္မွာ စိုးလို႔ ေသခ်ာ လင့္ခ်ိတ္ထားပါ့မယ္။

Anonymous said...

ေဟာဗ်ာ.... သူလဲ ေလမုန္တိုင္း မိသြားတာကိုးဗ်။ စိတ္ေၿပလက္ေပ်ာက္ နားလိုက္ပါဗ်ာ။ ၿပန္လာမယ့္ရက္ကို ေစာင့္ေနမယ္ေလဗ်ာ။ အမ်ားအတြက္ တက္က်မ္းေတြ ေရးတင္ေပးတတ္တဲ့ ဆရာႀကီး က စိတ္ဓာတ္က်ေနေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ဘယ္သြားေနရမွာလဲ ကြယ္ရို႕။........
အၿမန္ၿပန္လာဗ်ာ...........

Unknown said...

ကဲ..အားလံုးလဲ ေျပာကုန္ၾကၿပီ ဒီဘေလာ့ရဲ႕ Cbox မွာ ပထမဆံုး ဖြင့္ပြဲအေနနဲ႕ လာေရးသြားတဲ့ သူကိုလည္း အားနာပါအံုး ဆရာရယ္...။ နားမယ္ဆိုလည္း ခဏနားေပါ့...။ ဘာမဟုတ္တဲ့ အဆင့္အတန္းမရွိပဲ မဲမဲျမင္ အကုန္လိုက္ေဟာင္ေနတဲ့ သူေတြ အတြက္ေၾကာင့္ေတာ့ စိတ္မဆင္းရဲေစခ်င္ဘူး ညီေလး။

ပန္းခေရ said...

ညမီးအိမ္ေရ...ဟုတ္တယ္ ကိုယ္ပိုင္ဘေလာ့ဆိုတာ ကိုယ္ေရးခ်င္တာေရးခြင့္ရွိတယ္ ကိုယ္ပိုင္လြတ္လပ္ခြင့္ ရွိတယ္ ဒါကိုဘယ္သူမွ၀င္ေရာက္ ေျပာဆိုခြင့္မရွိဘူး
ဒီလိုသာသတ္မွတ္ ခ်က္ရွိရင္ ဘေလာ့ဆိုတဲ့ အဓိပၸာယ္ေပ်ာက္သြားမွာေပါ့
ဟုတ္တယ္ဟုတ္
ဘာပဲေျပာေျပာကိုယ္မွန္တယ္ထင္သလိုေနလုိက္ေပါ့

ein said...

ညမီးအိမ္ ေမာင္ေလး...အျမန္ဆံုးျပန္အဆင္ေျပပါေစကြာ....ျပန္ေရးမဲ႔ရက္ကို ေမွ်ာ္ေနမယ္...။

Anonymous said...

၀မ္းနည္းပါတယ္ ကိုညမီးအိမ္ေရ.. ဘာမွေတာ့မေျပာေတာ့ပါဘူး အျမန္ျပန္လာပါလို႔ေျပာခ်င္ပါတယ္ .. အားေပးေနပါ့မယ္

ညမီးအိမ္ said...

အစ္ကိုတို႕အစ္မတို႔ေရ ကြ်န္ေတာ္စီေဗာက္စ္မွာေရးထားတာေႀကာင့္ စိတ္ညစ္ေနတာမဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ့္ကိုအားေပးစကားေၿပာႀကာတဲ့အစ္ကိုအစ္မမ်ားကိုေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္။

Tea said...

လူတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ မိမိ ႏွစ္ျခိဳက္ေသာ ၀ါသနာႏွင့္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားစြာကို မခြဲခြာသြားပါေလႏွင့္။
မေကာင္းသူေတြက ေ၀ဖန္ျပစ္တင္ၾကပါလိမ့္မယ္။ မိမိမွန္လွ်င္ သူတုိ႕အားဂရုစိုက္စရာမလိုပါ။
ကိုရာဇာၾကီးကို ပိုစ့္ျပန္တင္တာေတြ႕ခ်င္ပါတယ္။
စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေအာင္မလုပ္ရန္ ေတာင္းဆိုလိုက္ပါသည္။
Tea

ေႏြမုန္တိုင္း said...

ေသာကေတြ လြင့္စင္သြားတဲ့တစ္ေန႕ ျပန္လာေပါ့ကြာ ဘာမဟုတ္တာေတြကို စိတ္ထဲထားမေနပါနဲ႕

ေဆာင္း said...

အဆင္ေျပတဲ့ေန ့မွာ ျပန္လာခဲ့ေနာ္။

အခမဲ့ ဘေလာ့မွာ ကုိယ္ပုိင္လြတ္လပ္ခြင့္ နဲ ့ကိုယ့္ဆံုးျဖတ္ခ်က္ နဲ ့ေရးတာကို ေဘးကေန အပနာပ ေျပာတဲ့သူေတြကို ဂရုမစုိက္ပါနဲ ့

ပလူးတာရဲ႕အ႐ူးလြယ္အိတ္ said...

pls,Come back

ႏိုင္ငံတကာ အခ်ိန္မ်ား